Complimenten en klachten
U kunt ons helpen onze dienstverlening te verbeteren.
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de door ons geleverde service. Uw klacht nemen wij serieus, en zien we als een advies.
Als u ontevreden bent over de behandeling door één van onze medewerkers kunt u allereerst uw onvrede bespreken met de betrokken medewerker. De medewerker kan u dan direct zijn of haar handelen uitleggen. Mocht u dit niet prettig vinden of er niet uitkomen met de betrokken medewerker dan kunt u uw melding bij ons maken via onderstaande link:
Mocht u juist heel tevreden zijn dan horen wij dat ook graag. Positieve feedback helpt ons om nog beter te begrijpen waar u als klant mee geholpen bent, en hoe wij nog betere zorg kunnen bieden. Complimenten kunt u altijd direct uiten richting de betrokken medewerker. U kunt het compliment ook middels onderstaande link naar ons versturen:
Zodra uw melding is verstuurd, ontvangt u een automatische ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt geregistreerd en wij doen intern onderzoek. Ook kan de leidinggevende of klachtenfunctionaris contact met u opnemen voor overleg of een toelichting. De leidinggevende of klachtenfunctionaris registreert de bevindingen bij uw melding, neemt de nodige maatregelen en controleert of deze maatregelen het gewenste resultaat hebben.
Stichting Zorggeschil
SCAL is aangesloten bij de Stichting Zorggeschil. Wanneer u niet tevreden bent over onze klachtafhandeling kunt u contact opnemen met de Stichting Zorg. Rechts op deze pagina vindt u de contactgegevens.
Contact Stichting Zorggeschil
Stichting Zorggeschil
Postbus 24018
3502 MA Utrecht
T: 06-12583075
E: info@zorggeschil.nl
www.zorggeschil.nl